Kylie Jenner vs. Meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er flott.

Jeg er unik.

Jeg er bra nok.

Jeg er tøff.

Jeg er morsom. 

Jeg er sterk. 

Jeg vet at dama til venstre er et stort forbilde for mange og at hun i mange sine øyne fremstår perfekt. Jeg vil ikke kritisere henne, for vi har plass til alle farger, fasonger og kroppsvalg i vårt samfunn. Samtidig så syntes jeg det skal være like greit å vise seg frem med utrimmet bikinilinje, kjerringhåndtak og usminket, som det er å vise frem implanter, botox og sminke. 

I dag har jeg bursdag, og i dag er jeg stolt. I dag er jeg fornøyd. 
Og det burde du også være. Det er nemlig det jeg ønsker meg i bursdagsgave. 

 

Følg meg gjerne:

Facebook HER
Instagram HER
Snapchat: Martinehalvs

 

// Marty

 

42 kommentarer

42 thoughts on “Kylie Jenner vs. Meg

  1. Gratulerer så mye med dagen fine Martine. Vær stolt av deg selv, for du er virkelig et godt forbilde for alle jenter her ute. Du viser det ekte deg, og ikke bare et glansbildet.
    Ha en fin dag. Kos deg masse med kaker og gaver.

  2. Gratulerer så mye med dagen! Vær stolt av deg selv for den du er. Nyt dagen med akkurat det du ønsker <3

  3. Smaken er dom baken.. alle er forskjellige.. noen like det rundt og noen liker det ikke..
    At noen syns pene tynne damer er nydelig betyr ikke at runde fine damer er fæle..
    Men det at noen runde damer er fine betyr ikke at alle er det heller…

  4. Ikke for å være en kjiping, men dette “oppgjøret” med det perfekte begynner vel å bli ganske oppbrukt nå. Vi ser det jo hver eneste uke. Dessuten er det bare noen få idioter som mener det ikke skal være lov å poste bilder eller vise seg i bikini om man ikke ser ut som en syltynn modell, og de kan man jo ikke høre på. Uansett, gratulerer med dagen!

  5. Martine Halvorsen > Kylie Jenner. Uavhengig av innholdet i bloggposten.
    Har for øvrig ikke hørt om deg før heller, så jeg kan i hvert fall ikke påstås å være biased 😉
    Grattis med dagen!

  6. Hun ene jobber hardt for å se bra ut; hun andre har gitt opp. Eller kanskje er på vei, men har fremdeles et stykke å gå. Tid vil vise!

  7. Du er såå flott!! Dette er viktig og det er tøft av deg og vise det. Gratulerer så masse med dagen, håper den blir like flott som deg.

  8. HEII Martine!
    Du er en utrolig vakker og flott dame, intelligent og reflektert. Støtter deg 100% og ser på deg som en inspirasjonskilde. Du er awesome! Og hvis du trenger en venn, eller bare noen å snakke med; send meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fantastisk helg!
    med vennlig hilsen Fredrik/Mittlivmedasperger! <3 😀

  9. Jubel for deg og at du er født, er til og er skapt! Ta i
    imot alt godt og håper du har hatt det Max! Skål for deg! Mvh. Angelica

  10. Synes du er et fantastisk forbilde for unge jenter, Martine! Du er modig, ærlig og tøff! Gratulerer med dagen!! :))

  11. Du er kjempe flott og du er alt du skriver der om deg selv ❤ Du er som andre sier et forbilde! Gratulerer med dagen som var ☄

  12. Du er tøff, jeg følger med på de folka, men syns det blir for mye falskhet der ass..
    Gratulerer med dagen! 😀

  13. Sånne folk som deg treng man ute i værden, tøffe folk som tør å være seg sjøl og e ikke redd før Ka folk sir😊Gratulere med dagen, håper du koser deg❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *