Basic og behagelig

Categories Outfit


____________________________________

Jakke: Zara
Skjorte: Fretex
Bukse: 2NDDAY
Sko: Tamaris 
Vekse: Beck Søndergård 
T-shirt: Acne 
Solbriller: Ray ban 
_________________________

 


 

Basic & behagelig. 
Jeg faller mer og mer for jeans, og jeg elsker jeansen jeg har på meg på bildet. Jeg digger skjorter og har kjøpt denne i herreavdelingen på Fretex. Er den ikke kul? Jeg digger hvordan jeg kan krølle opp armene på den. Jeg elsker den avslappende men kledde stilen, og da passer denne bikerjakken perfekt kombinert med et par stilige høye heler. Rett og slett, basic og behagelig – og sykt stilig. 

// Marty 
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Basic og behagelig

  1. Vet du hva Martine. Fy faen som du inspirerer meg. SNAKK om føkkings forbilde! Unnskyld språket meg jeg blir så forbanna glad når jeg ser at du er så naturlig! Du er så deg selv!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *