Jeg var ikke ensom

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Fredag. Jobb, nerver. Mingling, skravling, høye heler. Bilder. Radio med Kari Jaquesson, fin samtale. Bursdag. HÆ! Min egen bursdag, sykt uforpliktende sto det i invitasjonen. Var det egentlig en invitasjon i det hele tatt? Innerst inne så var jeg livredd, samtidig som jeg gledet meg. Jeg gledet meg til å fortelle, snakke og bare være. Og det var jeg. Det var sinnsykt deilig, og til tross for at det er søndag i dag så lever jeg fortsatt på det. Jeg hadde nerver og prestasjonsangst for maten, badet og trappa som var glatt, jeg var sinnsykt redd for at noen skulle tryne. Heldigvis overlevde alle! Til og med jeg. 

Det var deilig å være sosial, og ikke være ensom. Det var deilig å le, smile og nyte. 

Etter at jeg har vært åpen om ensomheten, som jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er alene om – Så har jeg lært meg å sette pris på når jeg ikke er det. Det er jo flest ganger der jeg ikke er det, det er bare vondt når man er det. Ordentlig vondt. Men det var deilig å invitere til middag, med en helt unik sammensetning. 

Fredag var fin, lørdag var fin og søndag skal bli fin. YES. 

 

// Marty. 
 

 

1 kommentar

1 thought on “Jeg var ikke ensom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *