Nå sitter jeg og spiser, føler jeg egentlig alltid gjør det når jeg blogger. Jeg sitter også og snapper litt for @Snapkollektivet, der jeg er så heldig å få gjestesnappe hele dagen i dag. Jeg prater om litt av hvert, alt fra prestasjonsangst til hettegenseren min. Eller C sin. Jeg burde rydde over leiligheten snart, i og med at noen venninner – ja, du leste riktig, kommer på middag her i kveld. Det hjelper å ta litt tak! 
Senere i dag skal jeg inn til NRK Østlandssendingen for å delta i Panelet som kommer live 14.00, og i dag gleder jeg meg faktisk sikkelig til det. Temaene er kule og jeg er super engasjert. Jeg håper du vil skru på og høre! 

Husk også å legge til @Snapkollektivet på Snapchat for å følge skravla mi i hele dag. 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *