@Snapkollektivet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

I morgen har jeg fått gleden av å gjestesnappe for Snapkollektivet! Wow, for en ære. Jeg gleder meg SÅ mye. Jeg har selv fulgt Snapkollektivet på Snapchat en stund, og det er helt fantastisk. De tar opp alt fra A-Å og alt de har på hjertet. De tar opp temaer vi andre helst ikke vil prate om, ting vi lurer på og ting vi absolutt behøver å snakke om. Denne uken er det “Kjære samfunn” som er tema. Jeg skal prate om hvordan vi mennesker ser på oss selv, andre og hvordan samfunnet påvirker oss. 

Jeg gleder meg masse! 

Add @snapkollektivet på Snapchat – Så ses vi imorgen 🙂

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “@Snapkollektivet

  1. sånne personer som deg som fortjener å være toppblogger.. <3 ikke de sminkedokkene som opperere seg å ser ut som barbiedokker
    nydelig er du!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *