Onsdag. I går var en tøff dag, men det var i går. I dag er i dag, heldigvis. Fjo. I går ødela jeg vaskemaskinen, hurra. Jeg har satt C på saken, så han ordner vel opp, som vanlig. Nå er jeg på vei til et spennende møte, som jeg faktisk har null formening om. Det er jeg som skal lede an, og jeg har mye på hjertet – Men jeg har liksom ikke forventinger til utfallet. Det blir spennende!
I går kveld satte jeg meg faktisk ned med en bok i fanget, og jeg kan ikke huske sist jeg gjorde noe sånt. Det var sinnsykt deilig! Jeg har lyst til å bli flinkere til å oppdatere om hverdagen min, til tross for at jeg sliter litt med hva som er interessant for andre med mitt liv. Det er vel ikke for sent med et nyttårsforsett? Eller, hvorfor kalle det et nyttårsforsett egentlig… Et mål passer SÅ mye bedre. 

Håper alle får en god, trygg og fin dag!

Forresten: Du har helt rett i at bildet ikke var relevant med budskapet, men jeg likte det så godt. 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Et mål

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *