10 ting du ikke visste om meg (3)

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✭ – Jeg elsker å våkne tidlig, og bare bli liggende i sengen. Du aner ikke hvor mange treningsøkter som har utgått på grunn av dette! HUUURRAAA.

✭ – Jeg har aldri sett en hel serie alene. 

✭ – Frem til nå, i en alder av 18 år har jeg spist helt plain hamburger. Jeg har verken hatt salat eller dressing på. Har faktisk ikke dressing på nå heller…

✭ – Jeg elsker å få blomster. Hvem gjør vel egentlig ikke det? Det står alltid en blomst rundt i leiligheten min, jeg syntes det gir så mye liv og er så fint.

✭ – Jeg hater å være alene hjemme. Jeg syntes det er så ekkelt. Det er egentlig helt håpløst, for jeg er MYE alene. 

✭ – Jeg gikk rundt med småpanikk etter jeg kom hjem fra Top Model. Det var som å være i en annen verden her hjemme, det er faktisk først nå jeg føler at jeg har landet. Til tross for at jeg skadet meg tidlig, så virret jeg rundt her hjemme og følte at jeg ikke hang med på noen ting. 

✭ – Jeg leser sjeldent andre sine blogger. Eller, lyver litt, for jeg klikker inn hvis det står noe jeg vet er spennende og konstruktivt. Men jeg holder meg langt unna “I dag skjedde det sykeste som noen gang har skjedd” titler. Altså, den begynner å gå ut på dato – sammen med en rekke andre. Eller “Så mye tjener jeg”. 

✭ – Jeg har veldig lyst til å ta tatovering på underleppa, uten å si det til noen. Bare for å ha den helt for meg selv. Tviler på at jeg hadde klart det, men!

✭ – Jeg har vært innlagt grunnet hjertefeil, men er heldigvis MYE bedre nå. 

✭ – Jeg er aktuell i to nye TV-programmer. 

 

Les de andre innleggene HER og HER

 

// Marty. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *