Ironiske nyheter

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det skjer mye rart om dagen, og noe av det er at jeg har havnet på listen til Team Models som en av deres modeller. Komisk hva? Sykt ja. Det er selvfølgelig veldig gøy, spennende og interessant. Jeg var på casting hos de for noen uker siden, og trodde at de egentlig hadde glemt meg. Etter å hatt en over snittet dårlig opplevelse hos et annet byrå, som du kan lese om HER, så var selvtilliten ganske tråkket på – Men! Man skal aldri si aldri. 
Det som er gøy, er at jeg er en av de største i byrået deres, og at det sakte men sikkert åpnes opp for et større spekter i modellverden og motebildet. Det går sakte, veldig sakte – men det kommer. Jeg kriger hvert fall for at det skal skje en endring, for det er faktisk på tide. 

Jeg kan love at jeg ikke skal skrive modell i biografien min på instagram med det første, men festlig – det er det. 

@martinehalv

// Marty. 

 

 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Ironiske nyheter

  1. Åj gratulerer! Nesten litt overrasket. Jeg har vært med i team i 2 år, men etter å ha vært 4 cm for stor rundt rompa (97cm) ble jeg “kasta ut”. Bare pass på, ikke la noe de sier gå inn på deg ❤️❤️

  2. Så morsomt!! 😀
    Men hvis du er en av de største modellene deres, hvorfor er du ikke på hjemmesiden demmes da? Når jeg går inn på “models” og skriver “Martine” så kommer ikke du opp. Du er jo bare under “social” fordi du har mange følgere på insta? Du burde jo stå under “models”!!!

  3. Så gøy!! Du er flott og jeg blir så glad for at det begynner å åpnes opp for “vanlige” størrelser i modellverdenen! Jeg elsket å se på Top Model denne sesongen og jeg fikk virkelig øynene opp for hvor fint det er med litt former, slik jeg også har 🙂
    Ønsker deg masse lykke til! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *