Uken som gikk?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I det jeg satte meg ned for å skrive “uken som gikk” ble jeg sittende å tenke på hvordan forrige uke var. Hva jeg gjorde, og hva jeg ikke gjorde. Jeg husker så vidt hva jeg gjorde, men jeg husker alt jeg ikke gjorde. Jeg dro ikke på trening når jeg sa jeg skulle, jeg leste ikke i den nye boken min som jeg sa jeg skulle og jeg la meg ikke når jeg sa jeg skulle. Et av mine nyttårsforsetter er å slutte med akkurat dette, for hva godt kommer egentlig ut av det? Jeg har lett for å fokusere på alt jeg ikke fikk til, fremfor alt jeg får til. Faktisk hele tiden. 

Jeg ser at en del har skrevet lange tekster om hva de har oppnådd, klart og fått til i 2016, men jeg får panikk av å tenke på det, så jeg lar være. Men jeg kan si at siste uken av 2016 gikk unna! Wow. Bakoversveis. Året har faktisk flydd av gårde. Vel, jeg husker at jeg ikke syntes det fløy av gårde i mars en gang, men det går bra. 

Nå sitter jeg i bilen, spiser kald havregrøt og et hardt eple. Hva som skjedde forrige uke? Ja, godt spørsmål. 

Ha en fin dag!

Søs. 

// Marty. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *