En update med hva jeg driver med

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Her om dagen fikk jeg spørsmål om hva jeg drev med om dagen, og det slo meg at det er lenge siden jeg har fortalt noe om hva jeg bruker dagene til! Vel, dagene flyr hvert fall. Det er gøy og jeg elsker det hektiske livet. Jeg elsker når det skjer ting hele tiden, når man må planlegge, tilrettelegge og ikke minst produsere. Akkurat nå så er jeg heldig som får lov til det. I dag har jeg løpt fra møte til møte. Jeg traver mellom møter, blogg og selvfølgelig litt jobb for Day Birger et Mikkelsen. Jeg trives veldig. 

De som følger meg på snapchat fikk med seg at jeg dro til Sandefjord og tilbake på veldig få timer i går, og jeg gleder meg SÅ til å fortelle hva det er jeg jobber med. Jeg kan hvert fall røpe at jeg har vært så heldig å få ta del i et prosjekt som er bra, givende og ikke minst viktig! YES. 
C er i Tyskland for å spille VM nå, og jeg må ærlig innrømme at hjertet mitt gråter litt fordi jeg ikke får sett. Men sånn er det faktisk. Vi lever begge to hektiske og ikke minst spennende liv, og jeg tror faktisk at det er grunnen til at det går rundt. Jeg var jo i Østerrike i fjor når han spilte VM og satser på at det blir flere sånne turer fremover – For det er SÅÅÅ morro. 

Denne uken, og store deler av neste bor jeg hjemme hos mamma og pappa. Leiligheten blir liksom så tom helt alene, og det er ganske deilig å komme hjem til et fullt kjøleskap og kos fremfor en kald og mørk leilighet alene! Det er flere av dere som også har spurt om jeg ikke kunne vist noen bilder av leiligheten vår, og det kan jeg selvfølgelig. Men jeg kan garantere at jeg ikke drar dit denne uken for å gjøre det…. 

I kveld skal jeg på besøk til TVNorge-huset og henge med de norske jentene fra Top Model og jeg gleder meg masse. 

Bilder fra sist vi var hos TVNorge. Digger disse jentene!

 

Følg meg forresten på snapchat for enda hyppigere oppdateringer: Martinehalvs

 

// Marty. 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “En update med hva jeg driver med

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *