Fra Sunn Fornuft-prisen tidligere denne uken – og fiiiiiine Ulrikke. Haha, digger det
 

Sen oppdatering i dag, men dagene går i ett. Men! ENDELIG desember. Jeg elsker desember. Pepperkaker, julemusikk, stearinlys og kos. Ja, og selvfølgelig litt kaos og stress. Jeg har jobbet i hele dag, og til tross for at macen har vært mye foran meg har oppdateringene vært litt dårlige. I dag har jeg sett forskjellige julekalendere overalt, og skal innrømme at jeg stiller rimelig svakt i år. C reiser til VM på tirsdag og blir borte en stund så av en eller annen grunn så føler jeg at det ikke blir helt det samme. Jeg ser at det er populært å bruke julekalenderdagene til å gjøre gode gjerninger, og jeg har latt meg inspirere! Jeg har lyst til å bruke det som en utfordring selv, og bruke dagene til å sette meg nye mål. Jeg vet ikke om jeg vil klare det, men jeg vil hvert fall gjøre et forsøk. Jeg starter en dag for sent og kickstarter i morgen!

Nå sitter jeg og ser på nyhetene med mamma som har tatt turen ut til meg og C. Jeg er forresten på to danske nettaviser idag, så sjekk det gjerne ut HER og HER

Xoxo.

 

// Marty. 

1 kommentar

1 thought on “1. desember

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *