Første kopp kaffe

Categories Inspirasjon


Bildet er lånt fra @weheartit

Etter at jeg postet innlegget “Jeg ønsker meg en venn” har jeg virkelig gått inn for å lære meg å drikke kaffe. Det går veldig sakte, men jeg har nå faktisk etterlyst noen som kan lære meg det og fått en enorm, og ikke minst fantastisk respons! Da føler jeg faktisk at jeg er nødt til å gjøre en innsats…. Hvert fall, jeg har startet med å drikke varmt sitron vann… Jeg fikser egentlig ikke varm drikke – Men det kommer seg sakte men sikkert! 

Uansett, jeg drakk min første kaffekopp denne uken. WÆÆÆH! Hvem hadde trodd det? Jeg kan ikke fortelle hvordan kaffe jeg drakk, men det var ikke så aller verst – og jeg hørte rykter om at det var karamell i? Det var faktisk ikke sååååå verst, så jeg har virkelig troen på at jeg en dag skal lære meg det. 

YEEEES. 

Jeg elsker jo kakao, men den skal helst være luken. Uansett, rop gjerne ut hvis dere har tips. 

Håper alle får en fantastisk søndag, med kaffe eller ei!

 

// Marty. 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Første kopp kaffe

  1. Jeg begynte med kaffe, melk og sukker. På kafe bestilte jeg mocca. Nå, et år etterpå har jeg endelig begynt å like vanlig svart kaffe. Mocca anbefales veldig dersom du ikke liker sterk kaffesmak i starten 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *