Okei. Fun fact. Nei, det er ikke funny. Det er så sykt langt fra funny som det kommer. Det er en svakhet, nærmest trist. Eller nei. Du kan avgjøre. Jeg er avhengig av is. Helt seriøst! Jeg har hostet, snufset og vært små syk hele uken, og her om dagen hentet mamma meg, dro meg vekk fra macen og ut for å spise is. Altså, thank yoooou sier bare jeg. 

Det finnes vel verre ting å være avhengig av, så det er jo ikke SÅ ille. Men det er såpass at jeg spiser is på julaften – he he. 

Det verste er at jeg er sykt kresen på hvordan is jeg spiser. SYKT kresen. Men nok om is og min avhengighet til is. 

 

Black Friday hææ? Det er jo ville tilstander. Jeg har jobbet i hele dag, og skal jobbe noen timer til, men jeg tenke meg en tur på storsenteret i kveld for å se om jeg finner meg noe, eller kanskje noen julegaver. Formen er ikke 110 %, men det funker. Jeg prøvde meg på en hjemmedag for noen dager siden, og jeg fikser det dårlig. Det endte opp med at jeg satt foran macen hele dagen (aka jobbet), trente, spiste pepperkaker og sutra. Nei, formen blir vel bedre med litt is tenker jeg. 

 

Håper alle har en fin dag!

 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ice baby

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *