En vri av uken

Categories Inspirasjon

Ofte så deler jeg uken som gikk innlegg, der jeg både deler tanker, oppturer, nedturer, hva som er det beste jeg har spist den uken og hvilken sang som har vært mest hørt. Men hva når behovet for å dele ikke er så stort? Jeg vet ikke. Jeg er glad, jeg har det bra og jeg trives stort om dagen. Det er lenge siden kroppen har slappet av på samme måte som nå, hatt det bra og klart å nyte på den måten den gjør nå. Trykket av stress som i utgangspunktet konstant trykker på i brystet er borte. Eller nei, ikke borte – Men den gjør ikke vondt. Jeg finner meg mer og mer til rette, vel vitende om at det selvfølgelig vil komme perioder, dager og tidspunkt som kommer til å dra følelser som jeg nå ikke kjenner på opp igjen. Men akkurat nå så er det liksom helt greit, for aksepten for at det er sånn livet er, er på nåværende tidspunkt ok. Veldig ok. 

Så hva jeg gjorde forrige uke? Jeg løp rundt, fikk blogget litt lite, jobbet masse, koste meg, og tok blå-shampoo i håret. YES! Sykt glad for at jeg gjorde akkurat det, fordi jeg har fått så mange komplimenter for hårfargen. Spiste ikke middag hjemme én gang, sov lite og snakket såvidt med C. Men det går helt fint, fordi livet er fint! 

Jeg har begynt i ny jobb, det er kanskje derfor ting er fint? Jeg har begynt å jobbe for DAY Birger Et Mikkelsen, og jeg elsker det. Her har jeg fått masse spennende oppgaver og det er midt i blinken for meg. 

Jeg gleder meg til denne uken! Jeg har noen spennende innlegg på lager, skal jobbe en del og opprettholde følelsen. Jeg ønsker dere en kanon bra mandag!

Xoxo. 

 

– Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “En vri av uken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *