Avhengig av cola, uten å like vin

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er mange som etterlyser det å bli bedre kjent med meg, og jeg er en av de som ikke forstår hva som er så interessant! Men hallo, her har dere ti ting dere muligens ikke visste om meg: 

  • Jeg begynte med sminke i 5.klasse. Jeg begynte rett og slett fordi jeg på et tidspunkt var nødt til å føle meg fin, og det å sminke meg gjorde at masken jeg forsøkte å opprettholde ble enda sterkere. Det er rart å tenke på hvor ung jeg faktisk var, men der og da var det helt riktig.
     
  • Jeg har knekt nesen min fem ganger. Yes, og jeg har fått hjernerystelse hver gang den har knekt?.
     
  • Jeg var avhengig av cola når jeg begynte å drikke det. Jeg har aldri vært så begeistret for cola, men av en eller annen grunn begynte jeg å kjøpe meg det hver eneste dag når jeg begynte på videregående. Jeg ble super avhengig og skjønte at jeg måtte slutte!
     
  • Jeg har aldri prøvd å verken snuse eller røyke. Jeg sier ikke dette for å få et type ?good girl? stempel, men allikevel! Det har aldri tiltalt meg, og det har aldri fristet. Jeg har hørt flere ganger at jeg er en typisk snuser, selv om jeg ikke aner hva det vil si (?)
     
  • Jeg har flyttet hjemmefra og har bodd i egen leilighet i snart et halvt år sammen med kjæresten min. No hard feelings, det bare ble sånn ? og jeg stortrives!
     
  • Jeg har støv på hjernen. Aka, panikk hvis det er rotete og skittent. Spesielt hjemme hos meg selv!
     
  • Jeg sang i kor når jeg var liten, og skjønner nesten ikke at jeg fikk lov. Jeg var, og er altså SÅ dårlig til å synge. Men det stopper meg ikke, ikke på privaten hvert fall.
     
  • Jeg har danset freestyle i mange år, og faktisk konkurrert i NM.
     
  • Jeg har ALDRI smakt ordentlig sushi. Jeg hater events som varter opp med sushi. For noen uker siden ble jeg tvunget til å smake på vegetar sushi, og det var helt ok. Men! Jeg skjønner virkelig ikke at folk elsker det?. I mine øyne så smaker det kun sunt, og det er ålreit det, men der stopper det liksom.
     
  • Jeg liker ikke vin.
     

Jeg høres antakeligvis ut som verdens kjedeligste, og det er jeg nok på ganske mange punkter. Men tro meg at man kan ha det veldig gøy selv om man ikke kaster innpå med vin, eller er nødt til å ta seg en partysigg. Jeg kan jo trossalt danse, selvom jeg ikke er så flink til å synge….
 


<—- Grunde// 
 

Følg meg gjerne på snapchat for å bli enda bedre kjent – Martinehalvs

Instagram HER

Facebook HER 

Marty. 

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Avhengig av cola, uten å like vin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *