White ‘ Coffe

Categories Outfit

___________________________________

Jakke: H&M 
Bukse: Floyd
Sko: UGG
Votter: Manzini
Veske: Beck Söndergaard
Lue: Monki
_______________________
___

 

Lekte litt fjellgeit i helgen da jeg surret meg opp til Lillehammer. Jeg har kapret meg
denne jakken fra H&M og jeg er totalt forelsket. Det er veldig mange som har
spurt hvor den er fra, og det er alltid gøy å løpe rundt med plagg du hører at noen andre digger! 
Jeg syntes den er enkel, småretro og ikke minst DIIIGG. 
– 
Jeg prøver meg litt her og der på å lære meg å drikke kaffe. Jeg skal ærlig innrømme at det
ikke er kaffe som er i koppen, men et sted må jeg starte…. 
Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å fryse, og selvom de siste dagene har vært kjølige har jeg kost
meg ordentlig! Solen har skint og det har vært deilig, spesielt med en digg jakke å krype inn i. 
Ha en fin dag! 

 

Marty.

 

1 kommentar

1 thought on “White ‘ Coffe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *