LILLEHAMMER! 

Vel, kanskje ikke så spennende, men jeg kan love deg at det er deilig. Jeg sitter nå i hotellsengen, har kastet inn på med sjokoladecroissanter og stortrives. Det er masse snø her, og jeg skal innrømme at jeg nesten fikk litt julefølelse i går. Jeg må alltid le litt av alle snapper og statuser om at det snør. Jeg skal ha for at jeg postet en snap av snøen i går jeg også, men det var litt på grunn av omgivelsene og at jeg syntes det var vakker. Men det lille hjerteinfarktet som kaster seg over alle nordmenn når det plutselig snør er litt ironisk, og fortvilelsen om at man enda ikke har byttet dekk på bilen… Jaja.
Jeg så, som sikkert flere gjorde at politiet kjørte ut i grøften i går etter å ha uttalt seg om at alle som kjørte uten vinterdekk ville miste lappen. Jeg la også merke til kommentarfeltene, og er det lov å si at jeg syntes litt synd på politiet? Jeg syntes det er så altfor mange som mangler respekt. Altså, de er jo BARE mennesker de også? Men men. Jeg ønsker ikke å være en del av moralpolitiet, ikke nå hvert fall. Nesten godt å se at de kan drite seg ut de også! Jeg gjør jo hvert fall det hele tiden 🙂 

C er på samling her, og vi slo da to fluer i en smekk. Litt jentetur og kos, og ikke minst hockey! Elsker disse turene. 

Jeg var på Ekko på NRK P2 i går, og hvis du gikk glipp av det må du gjerne høre det HER
Nå skal vi ture ut i gaten her, før vi skal se Norge-Tyskland! 

 

NYYYYT.

Marty. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Currently in:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *