Jacket

Categories Outfit

 SAMARBEID

__________________________________

Jakken: La Redoute – HER 
Bukse: Floyd
Belte: Selected Femme
Sko: Debbie
Veske: Gave

______________________

Denne jakken her er min absolutt favoritt i øyeblikket! Den er digg, fargen er kul og veldig behagelig. Den passer perfekt til været som herjer ute nå. Den er fra en fransk nettbutikk som heter La Redoute, som har lansert sitt eget plus size konsept. Det sitter litt langt inne hos meg at det omtales som plus size, men det positive er at du leverer fantastiske klær til kvinner i alle former og fasonger! Størrelsen på denne jakken går opp til str. 56, og det gjør resten av varene deres også. Jeg har en del andre ting derfra som jeg gleder meg til å vise dere – Mote har ingen størrelse! 

Marty. 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Jacket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *