Det har vært hektisk, gøy og vanvittig morro de siste ukene. Jeg har lært mye, utfordret meg selv og ikke minst hatt litt dårlig samvittighet for bloggen som har rent mellom fingrene mine. Jeg har fått et kjempe spennende oppdrag som jeg gleder meg til å fortelle MASSE om senere, og ikke minst besøkt God Morgen Norge, forskjellige radioer, hatt masse intvervjuer og masse annet gøy! Utrolig nok har jeg til og med fått mitt første frierbrev denne uken, haha.

Jeg legger under linker til noe av det under her hvis du har lyst til å lese. Jeg spilte blant annet inn en podkast med Aftenposten forrige uke, og det er alltid veldig stas. 

Podkast med Aftenposten – Anbefales!! – HER

God Morgen Norge – HER 

Intervju med VG – HER

Intervjuet med VG ble det jo litt diskusjon rundt, og det var veldig inspirerende og gøy. Du kan lese litt om det HER

Det blir litt rotete, men det er sånn disse dagene har vært. Så velkommen inn i mitt deilige kaos! Nå er jeg fyllt opp med masse motivasjon, tanker og ideer. YES! Hvis du har lyst til å følge enda litt mer med på kaoset mitt så følg meg gjerne på snapchat: Martinehalvs. 


Maria som alltid holder ut med stressaMarty. 

Ukene har vært ca. så skurrete og gått så fort som bildet av meg her. Jeg har fått klemt inn en del boklanseringer da både Sophie, Espen og ikke minst Julie Winge (nabo) har lansert bøker de siste ukene. Så rååå folk! Alle bøkene har sitt særpreg, og jeg digger det. Stor inspirasjon. Litt komisk når jeg skulle på lanseringsfesten til Sophie E, og ikke kom inn fordi ingen hadde tenkt på at jeg ikke var gammel nok, hahaha…. NEDTUR! Menmen. Både Espen og Julie sin kom jeg meg inn på. Bildet over er fra lanseringen til Julie og boken hennes “Fyllik”. Jeg skal begynne å lese den i helgen og gleder meg stort. Kan da også påpeke at glasset foran meg en en eller annen alkoholfridrink. Æsj. 

 

Marty. 

 

1 kommentar

1 thought on “Deilig kaos

  1. Hver gang jeg ser dette temaet dukker tanken om en nettside opp. Siden heter aktivitetsvenner. Her har jeg truffet mange, noen ganger har det resultert i vennskap, andre ganger har vi ikke funnet tonen. Siden er utrolig nok, gratis. Vil anbefale alle som ønsker større netverk å sjekke ut siden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *