Ztreetz

Categories Outfit

 

______________________________
Jakke: H&M mann
Genser: BikBok
Singlet: H&M
Bukse: Acne
Sko: Bianco / Caroline Berg Eriksen
Veske: Gave
Lue: Monki

_____________________
 


Foto: Grunde Myhrer

Digge, ustabile høstdager. Temperaturene svinger, men jeg digger at det er langt innafor å ta på seg både lue og tjukkere jakker om dagen. Jeg har tidligere hyllet hettegenser-trenden, og jeg fortsetter. Altså, hvor digg er vel ikke det? Dagene flyr av gårde, og jeg prøver intenst å holde følge. Jeg digger egentlig de hektiske tendensene, det eneste er at jeg må huske å puste. Heldigvis har man aldri så dårlig tid som blogger at man ikke rekker å ta litt antrekksbilder. Joda. Jeg får hvert fall det. Lørdag, jobb, skole, jobb. Jeg har fått enormt mange fantastiske invitasjoner til i kveld og jeg er så takknemlig. Nå skal jeg løpe videre for enda litt mer jobb. Jeg skulle gjerne skrevet at jeg elsker de som leser bloggen min, og på en rar måte gjør jeg det, men på en veldigveldig rar måte. Jeg vet enkelte som klikker seg inn blar rett over disse innleggene, mens andre klikker seg inn på grunn av de. Uansett, takktakktakk. 
 

Marty. 

 

1 kommentar

1 thought on “Ztreetz

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *