Rørt til tårer

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er stum, jeg er stolt og jeg er helt slått ut. For en fantastisk respons på gårsdagens innlegg! Jeg hadde aldri forventet en så enorm respons, og jeg skal ærlig innrømme at det ble felt en god del tårer. Hvis ikke du fikk lest det, så les det gjerne HER. Jeg har fått mange meldinger, og jeg skal virkelig forsøke å svare på alle. Det tar bare litt tid, og jeg ønsker å svare ordentlig – For alle som tar seg tid til å sende meg melding fortjener den samme tiden tilbake. 
Tusen takk. Takk for all positiv respons, meldinger og hyggelige tanker. 

Nå har jeg akkurat holdt et foredrag på Dønski videregående, noe som var super gøy. Jeg fortalte om gårsdagens innlegg, og det var så vanvittig kult og inspirerende! Nå er jeg på vei for å jobbe litt, før jeg er så heldig å få delta på to arrangementer senere i kveld. Så mye positiv energi! Jeg håper alle har en kanon bra dag, og at ingen føler seg ensomme. 


 

//Klem

8 kommentarer

8 thoughts on “Rørt til tårer

  1. Dagens foredrag rørte flere til tårer. Du sa noe ingen tør å si, og det er viktigere enn noen gang. Kan ikke rose deg nok for innsatsen du gjør. Innledningen din med at du gråt fordi du følte deg ensom traff meg spesielt. Fortsett med det fantastiske arbeidet ditt

  2. Jeg prøvde å sende deg en melding privat på Facebook siden din, men siden meldingen ikke blir levert, publiseres jeg den her.
    Svar til Martine Halvorsen:
    Hei! Jeg har lest bloggen din siden du la ut innlegget om at du hadde sluttet på skolen forrige måned. Jeg så det via ei venninne som hadde delt det på Facebook, og trykket på linken og leste det med en gang! Som sagt fanget innlegget oppmerksomheten min utrolig fort, da det interesserte meg veldig. Jeg har lest nærmest alt du har skrevet og postet siden det, fordi jeg syns du er en interessant person. Kanskje merkelig, men vi er litt like, føler jeg.
    Jeg vet du er overveldet med enormt mye respons på dette, men jeg er egoistisk nok til å svare på innlegget ditt likevel. Kanskje fordi jeg vil lese responsen din og vite mer om hva du mener. 😅
    Jeg ville gjerne møte deg en dag dersom du vil, da jeg også er en av de som er litt ensomme… Jeg bor i og er fra Sandefjord, og jeg skal til Oslo på torsdag, så hvis du har mulighet kanskje du vil møtes da? 😊
    Ha en fin dag og ny uke! 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *