Fordrag om psykisk helse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag morges har jeg holdt foredrag for ca. 200 elever ved Blindern videregående! Hvor sykt er ikke det? Hvor sprøtt er det ikke at så mange mennesker er villige til å bruke tid på å høre på meg, mine meninger og min historie? Jeg er så takknemlig, og det er så gøy. I går var verdens dagen for psykisk helse, og jeg var spurt om jeg kunne komme å holde foredrag der i den forbindelse. Jeg syntes det er fantastisk at dette får et fokus i skolen og at man er villig til å bruke ressurser på noe som er så viktig. Det at jeg får være med, dele og bevisstgjøre, er også stort. 

Vi har absolutt alle en psykisk helse, og det er klart den må prates om!

Marty. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *