♥ Ukens craving: Tomatsuppe med egg! ALTSÅ… Nam. Det er så vanvittig digg og passer perfekt til middag med tanke på årstiden. Når jeg sier med egg så må jeg påpeke at det er kokte egg, haha. Digger det! 

♥ Ukens tanke: Som denne uken, akkurat som alle andre uker så tenker jeg mye. Jeg har tenkt mye på dette rundt “Mannegruppa Ottar” denne uken, diskutert det mye og prøvd å forstå. Men; Det jeg egentlig ville skrive om var clikbait, eller hva det nå kalles. Det er veldig sjeldent jeg lager overskrifter som ikke stemmer overens med innlegget, kun for at folk skal klikke seg inn. Altså, på en måte er det jo gull, men allikevel føler jeg at det ikke gir så mye tillit til leserne sine, eller kanskje troverdighet er et bedre ord? Det blir liksom helt håpløst å lage en overskrift der jeg skriver: JEG ER GRAVID, også handler teksten om at jeg har spist litt mye til middag og at jeg kan blåse opp magen min liksom. Jeg syntes ALTFOR mange bloggere gjør det. Det må forresten være sykt slitsomt å finne på sånt hele tiden….

♥ Ukens sang: “Movements (feat. Yung Fusion)”

♥ Ukens øyeblikk: Ukens øyeblikk må være at jeg fikk mail om at jeg er nominert til Best i Tekst-prisene. Det er vanvittig kult i seg selv, men det som er så komisk med det er jeg akkurat hadde pratet med mamma, var super fortvila og følte at jeg ikke fikk til noe som helst i hele verden, kun to minutter før jeg fikk mailen. 

♥ Ukens serie: NOBEL!!! Den fortjente store, tykke, rosa bokstaver. Har du sett den? Jeg ELSKER den. Jeg syntes NRK er veldig dyktige, og denne serien elsker jeg. Den er viktig, bra og ikke minst spennende! Anbefales. 

♥ Ukens instagrambilde: 

 

♥ Ukens sitat: “Just because it isn´t happening right now doesn´t mean it never will” Okei, litt klisje. Men hvorfor ikke? 

 

 

– Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *