50 000 følgere

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg kan ikke tro at jeg har over 50 000 følgere på Instagram nå! Det er helt vanvittig, og så stort. Det er så mange mennesker at jeg egentlig ikke klarer å ta stilling til det. WOW. Jeg elsker å ta bilder, legge ut på instagram å dele. Jeg syntes det er så inspirerende og kult! Det er ekstra morsomt at jeg når ut til så vanvittig mange mennesker. Det som også er gøy at jeg ikke bare har norske følgere, men at mennesker fra over hele verden følger meg nå – blant annet mange fra USA! Hvor kult? Instagrammen min blir litt som et glansbilde, men mye fordi jeg er en stor moteklovn! Jeg syntes det er veldig gøy, samtidig som jeg digger å ta bilder. Jeg prøver å være flink til å skrive om fasaden og vise stemmen min mye mer på bloggen, fordi jeg tror det er veldig viktig!  
Tusen takk til alle som velger å følge, og hvis ikke du gjør det, så følg meg gjerne her: Martinehalv

Marty. 

5 kommentarer

5 thoughts on “50 000 følgere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *