♥ Ukens craving: Hmm… Jeg vet faktisk ikke! Jeg har spist myeee digg mat denne uken, men jeg har ikke cravet etter noe. 

♥ Ukens tanke:  Jeg har tenkt mye etter at jeg postet dette innlegget: “Jeg er ingen fitte”. Jeg fikk for det aller meste bare hyggelige tilbakemeldinger. Men det forundrer meg sånn at når noen egentlig åpner seg og forteller om hvordan det føles å bli utsatt for diskriminering og netthat, at enkelte tillater seg og “fortsette”. Det skremmer meg også at det for det meste i mine kommentarfelt er de voksne menneskene som tillater seg og rakke ned, kommentere og diskutere. Jeg er alltid åpen for debatt, men jeg lurer sånn på hvorfor noen ser på meg, eller andre som deler sine meninger som hoggestabber. Jeg har tenkt mye på dette denne uken, og jeg syntes i bunn og grunn synd på de voksne menneskene som tillater å rakke ned på meg. 

♥ Ukens sang: Can´t Help Falling in Love” – Haley Reinhart. 

♥ Ukens øyeblikk: Det å ha lillesøster på overnatting! Det er alltid super hyggelig. Ukene går så fort, og jeg syntes det er så viktig å få tid til de jeg er sååå glad i. 

♥ Ukens instagrambilde: 

Jeg fant ut at det også var på tide og skifte profilbilde på Facebook, og det ble dette – Så da må det nesten være ukens instagrambilde. Men hallo! Jeg har over 50 000 følgere på Instagram nå… Det er HELT vanvittig!

♥ Ukens sitat: Enten går det bra, eller så går det over” – Ukjent. På en måte syntes jeg at det er en smule naivt, men på en annen så liker jeg det. Det er oppmuntrende, og det trengs! 

Uken som gikk har vært fin. Den har bydd på alt som hører hjemme! Jeg har kost meg mye, nytt det jeg har gjort og hatt det bra. Jeg håper denne uken blir like bra, og at det fantastiske høstværet holder seg. 

 

Marty.

 

 

    3 kommentarer

    3 thoughts on “Uken som gikk

    1. Så hyggelig å høre at du har hatt en fin uke, jeg har også det!
      Jeg er ny til det med blogging, så hadde blitt veldig glad om du hadde tatt en titt innom og lagt igjen en kommentar og sagt hva du syntes!

    Legg igjen en kommentar

    Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *