1. oktober, sol og lørdag. Perfekt! Jeg syntes månedene flyr av gårde, og at tiden går så vanvittig fort. Jeg elsker høsten. Jeg elsker de friske temperaturene, fargene som kommer og spesielt dager som i dag da solen skinner. Ulempen med oktober er at det plutselig kan bli super kaldt, grått og at det til og med kan begynne å snø! Men, jeg satser på at resten av oktober blir like fin som i dag. 

Denne måneden ønsker jeg å: 

♥ Jeg vil være flink til å nyte naturen. Jeg vil være flink til å komme meg ut i skogen, nyte temperaturene og den friske luften! I september har jeg gått masse turer i skogen, og det er så deilig. 

♥ Jeg vil være flink til å være strukturert. Jeg vil være flink til å planlegge, tilrettelegge og få ting til å gå opp!

♥ Jeg vil ha enda mer selvtillit. Jeg vil ha selvtillit i absolutt alt jeg gjør! Jeg ønsker å legge til side alt som handler om usikkerhet, og jeg ønsker å være rak i ryggen og ha troen på meg selv. 

♥ Kle meg i farger! Jeg vil være flink til å ta på meg farger som kler høsten, strikk og deilige kvaliteter. 

♥ Være positiv! Vel, det er jeg stort sett. Det er sjeldent jeg er negativ, men vi trenger vel vi alle en påminnelse en gang i blandt?

♥ NYTE. Jeg skal være flink til å nyte. Jeg skal være flink til å nyte opplevelser, øyeblikk og ta til meg ting som blir sagt. Kjenne på gleden ved det å nyte.

♥ Jeg vil være flinkere til å være tilstede. Jeg ønsker å klare å koble av, legge mobilen bort, nyte det jeg faktisk gjør og ikke være så avhengig av den. Jeg vil sette klare rammer og være flink på tilstedeværelse! 

 


 

Jeg tror denne måneden kan bli veldig bra, og gleder meg! 

Marty. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Oktober

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *