Comfy purple

Categories Outfit

Rødt og lilla? Kult, eller hva? Det bogner jo av rosa over alt i butikkene nå, da rosa er høstens farge. Jeg digger rosa, men syntes også at det er kult å gå i to forskjellige ender av skalaen og kombinere det. I utgangspunktet totalt kræsj, men jeg syntes det er så kult! Jeg er generelt litt feig på fargebruk, og velger helst et ganske simpelt antrekk i nøytrale farger men en fargerik veske til. Men hettegenser, skinnskjørt og digge sneakers funker utmerket – alle dager i uken! 

Jeg har i det siste kombinert hettegenseren både til hverdag og fest. Hvis du har fulgt med på fashion week har du nok sett at de store ikonene drar på seg både kjente og ukjente merker, og hettegensere! Jeg har falt pladask, og syntes det er kult å kombinere det med noe som i utgangspunktet er så elegant som ett skinnskjørt. Hettegenseren gir ett avslappet og kult utrykk, og det er faktisk fullt mulig å bære hettegenser med selvtillit! 
Jeg gir ikke helt slipp på skjørt enda, men kjenner at temperaturene som nærmer seg betyr strikk og kule jakker! 

Hvem sier vel nei til hettegenser? 


 

Hettegenser: Weekday
Skjørt: VILA
Veske: Fretex
Sko: Nelly 

 

Marty. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Comfy purple

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *