Perfect lamp

Categories Inspirasjon

Ok, det er fullt mulig at det er rart å digge noe så enkelt og rart som lamper, men det er altså et faktum! Jeg syntes lamper gjør så mye, og at det er både fornuftig og fint. Det er klart det er lurt å pynte opp med en lampe som kan tilføye enda litt mer lys! Jeg kjøpte denne lampen for en tid tilbake og jeg digger den. Jeg bestilte den på nett da butikken ikke hadde fler, men jeg husker ikke hvilken leverandør det var, hmm. Pæren er så vanvittig kul og den gjør så mye ut av seg, samtidig som den er så delikat. Jeg har byttet pære på denne en gang allerede, rett og slett fordi jeg ville ha enda mer liv i den. 

Er den ikke kul? 


 

Jeg har foreløpig plassert den her, men har hatt den både på kjøkkenet, i stuen og på soverommet. Vil helst ha ti stykker til! Jeg flyttet inn i ny leilighet i mai, men rakk såvidt å flytte inn før jeg kastet meg på flyet til Portugal på innspilling. Etter innspillingen reiste jeg jo i nesten en måned, så var det plutselig fullt kjør, men nå skal dere se at ting har begynt å bli veldig fint her. 
Fordelen med at det begynner å bli mørkt og grått vær ute er jo faktisk at jeg husker å slå på denne lampen og tenne masse fine lys rundt. Det er liksom ikke like naturlig å gjøre det når solen titter inn døgnet rundt, selvom det er det aller beste lyset jeg kan få… 
Jeg håper dere har en fin mandag så langt, jeg bruker dagen i dag på jobb og til å leseeeee. 

 

Marty. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Perfect lamp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *