RÅSA

Categories Inspirasjon

Rosa dager = Deilige dager.

Jeg som alltid har elsket rosa elsker at det bogner av deilig rosa strikk, fine skjørt, kule t-shirts og annen tekstil i disse dager. Jeg må faktisk innrømme at jeg har en egen “kategori” i klesskapet mitt med kun rosa. Jeg går ofte for den litt mildere rosa, også kalt babyrosa da jeg kler kalde farger best! Jeg har lagt ved noen bilder av mine favoritter akkurat nå;
Jeg hadde utrolig nok noen timer i går der jeg fikk tid til å surre rundt i Bogstadveien helt alene, titte og ble super inspirert! Jeg var også innom den nye Weekdaybutikken, og jeg digget den. 

  

    

 

 Pink baby, pink

 

 

Alle disse plaggene er fra H&M og BikBok! Bildene er også lånt fra de. Anbefaler å sjekke det ut hvis dere er like glad i rosa som det jeg er. Jeg var jo på kundekvelden til Fretex for noen uker siden, og jeg angrer enda på at jeg ikke tok med meg en rosa strikk de solgte der….. Søren! 

Nå skal jeg dure avgårde på trening, før det er maaaaasse jobb som står for tur. 

Xoxo

Marty. 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *