Søndag og pannekaker

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg vet ikke helt hvordan det er med dere, men søndager som tilbyr formiddager med sol, null planer og bare kos er faktisk rimelig digg! Akkurat nå sitter jeg faktisk ute og spiser pannekaker til frokost og nyter solen i kun morgenkåpe. September kan godt vare for alltid. Jeg elsker pannekaker og spiser gjerne pannekaker for å dekke søtsuget, til frokost eller hvis jeg skal kose meg litt ekstra i en hverdag. Jeg følger en oppskrift som er veldig god og faktisk ganske så sunn!

___________________________________

Pannekakeoppskrift: 

♥ 2 egg

♥ Ca. en håndfull mandler (hvis du har)

♥ Melk

♥ Mel

♥ Cottage Cheese

♥ Vanilje kesam (eller yoghurt)
____________________________________


Hvor digg?
Bildet er lånt fra Pinterest

Som du ser er jeg ikke så nøye på akkurat hvor mye jeg tar av ditt og datt. Vanligvis tar jeg en spiseskje cottage cheese og en spiseskje vaniljekesam. Mel og melk tar jeg oppi til slutt, og jeg er faktisk så lite nøyaktig at jeg tar til det blir en god røre… Jeg lager også pannekaker hvis jeg har en melk som snart går ut på dato, eller hvis jeg har en boks cottage cheese som må spises! 
Nå skal jeg gå en tur i solen når jeg har spist opp før det er duket for hockeykamp i kveld. NYT! 

Marty. 

6 kommentarer

6 thoughts on “Søndag og pannekaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *