Grått vær, varmt og hygge. Rare, og deilige september! Du husker kanskje at jeg skrev om ting jeg skulle gjøre i september? Vel, ett av punktene var å sende melding til noen venninner jeg ikke har pratet med på lenge, og det har jeg altså holdt! Marlene, som jeg har vokst opp sammen med har tatt turen til meg i kveld for å spise middag og hygge litt. Ironisk nok er hun min date idag, ettersom C og jeg har vært sammen i 1,5 år i dag. Sånn er det vel, og jeg lover å ikke klage på erstatningen altså! C er i Kongsvinger og spiller kamp, og er hjemme seeeent i kveld, så da blir det sikkelig girls talk og kos med Marlene i kveld i stedet. Jeg gleder meg til å catche opp og høre om alt hun har gjort i det siste!

Jeg har forresten prøvd meg på noe som likner på Tikka masala, men vi får se hvordan det ble, haha! 
Nyyyyt ♥

Marty.

2 kommentarer

2 thoughts on “1,5 ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *