Rød blazer

Categories Outfit

September byr fortsatt på gode temperaturer, og jeg har enda til gode og kaste meg inn i strikkegenseren. Jeg gleder meg på en måte litt til å kunne surre meg inn i god, oversized strikk, men på en annen side kommer vel de kjølige dagene fort nok. 
Jeg har lagt min elsk på blazere, dressjakker og kombinasjonen mellom det maskuline og feminine. Jeg har de siste dagene lånt både pappas og kjæresten sine, og rotet frem mine egne blazere i alle slags farger! Når solen skinner er det ekstra deilig med farger, og denne røde blazeren kjøpte jeg på Fretex for mange år siden. Jeg syntes den er veldig elegant, fargen er delikat og gullknappene gjør det lille ekstra. Båndet rundt livet gjør det ekstra feminint og gir mer spill til hele antrekket! Jeg syntes gjenbruk er supert og ikke minst viktig, så jeg har null problem med å kle meg i gjenbruk. Fordelen er jo ofte at det dukker opp skatter ingen andre har eller bruker… 
Jeg flyr stadigvekk på høye heler, men har nå kjøpt meg disse fine, veldig enkle moccasinene fra H&M til 199,- og er super fornøyd! Jeg syntes de passer perfekt inn i ett antrekk som skal være både maskulint og feminint! 

Det er faktisk utrolig hvor mye kult som ligger slengt innerst i skapet som både trenger og kanskje fortjener litt ny oppmerksomhet! 


 

Marty. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Rød blazer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *