– Happy – 
 

Dagene går i ett, og jeg trives så! Gårsdagen vartet opp med et fantastisk vær, og jeg gikk konstant rundt å gliste. Det var sol, jeg gikk rundt i short og t-shorte og spiste iiiiiiis. Mamma kom hit i går, og vi gikk en lang og super fin tur. Vi gikk rundt et stort vann, og møtte både hester, sauer og kuer. Sikkelig idyll! Hockeysesongen startet opp for C i går, så nå er det fullt kjør for begge. 
Været er ikke like deilig idag, men at temperaturen er så digg midt i september er jo vanvittig. I dag skal jeg jobbe, fikse litt nytt kontor i den lille leiligheten vår, så inn til Oslo på åpningen til Holzweiler og Weekday – Det gledes. 

Top Model surrer stadig på skjermen, og jeg skal faktisk helt ærlig innrømme at jeg ikke har sett de fire siste episodene! Jeg vet jo på en måte alt som skjer, men det er jo allikevel super komisk og gøy å se de andre jentene styre rundt, haha! Jeg møtte Benedicte fra Top Model i går faktisk, men som de dyktige bloggerne vi er så tok ingen av oss bilde. Vel, alt må vel ikke dokumenteres eller? 

Jeg håper dere får en super dag! Husk å følge meg på snapchat forresten: Martinehalvs

Martyyyy. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “I ett

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *