Mine favorittserier

Categories Inspirasjon

Søndag betyr serier, film og total kollaps på sofaen for mange, også for meg… Hockeysesongen starter på tirsdag for Christian sin del, og det betyr vel kamper hver eneste søndag frem til så lenge jeg kan tenke hvert fall, så da blir det litt dårligere med akkurat det, men uansett – serier kan ses året rundt, når som helst, takket være Netflix. 

Jeg har egentlig alltid vært litt dårlig til å se serier, men jeg har elsket TV2krim som jeg kaller det. Jeg har helt dilla på de skandinaviske seriene som byr på deilig krim og intriger! 

 

Mine favoritter for øyeblikket er:

1. Kingdom! Har du sett den? Den er altså så kul, og så bra. Jeg vet at det kommer en sesong til, men jeg aner ikke når den kommer til Norge. Nick Jonas spiller en av hovedrollene i serien som handler om en familie som driver et MMA studio. Serien byr på drama, kjærlighet, action og alt som hører hjemme. Love it!

2. Springflo. Denne fant vi faktisk på NRK. Den var sikkelig bra. Det er en svensk dramathriller som handler om en ung jente som går på politihøgskolen. Hun får i oppgave og fordype seg litt i en sak i løpet av sommerferien som utvikler seg veldig….. Anbefales på det sterkeste!

3. Orange Is the New Black. Denne er vel kanskje ikke ny for de fleste, men hvis du ikke har sett den så anbefaler jeg deg å gjøre det. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal plassere Orange Is the New Black, for på en måte så er den morsom og ironisk, samtidig som den byr på masse følelser og drama. Den serien passer perfekt hvis du helst vil ligge i sofaen og slippe å tenke så fælt, haha. Jeg skrur på denne serien når jeg på koble av, for den er ikke så avansert og dramatisk, men allikevel har den akkurat det en god serie trenger. Behøver jeg å skrive hva den handler om? Jeg kan hvert fall si, fengsel, kvinner, intriger og kjærlighet. 

4. Sons of Anarchy, aaaah. Elsker den. Vi har brukt typ 1,5 år på å se denne serien, noe som kanskje sier hvor lite vi egentlig får sett på serier, men vi skal fullføre! Den er helt rå. Motorsykler, tøffe menn (Jax<3), drama, følelser og action! 

Jeg kan love at kvelden i dag skal nytes, med bena høyt, håret opp og med en god serie…

 

Marty. 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mine favorittserier

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *