Hei dere!

Jeg har fått æren av å sitte i Panelet til NRK Østlandssendingen på fredager. Dette er superstas og jeg er så fornøyd! Panelet er vel i bunn og grunn et politisk program som tar opp samfunnsaktuelle temaer. Jeg stiller kanskje minst politisk av alle som er med, men har mye på hjertet og mange meninger! I dag skal vi blant annet diskutere fraværsgrensa, noe jeg gleder meg veldig til. Jeg skrev ett innlegg om fraværsgrensa for noen dager siden som du gjerne må lese HER. Jeg syntes det er en ære og få delta, diskutere og belyse temaer som er så viktige, seriøse og som diskuteres! 

Skru på NRK Østlanddsendingen (Radio) hvis du er i Oslo omårdet på frekvens 88,7! Jeg legger også ut link senere så du kan høre det hvis ikke du fikk det med deg eller ikke har kanalen :):) 
 

 

Marty. 

1 kommentar

1 thought on “Panelet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *