Høstfavoritter

Categories Inspirasjon

Hei dere,

Er jeg den eneste som har funnet frem ullsokkene, tonnevis av stearinlys og ullpledd? For ikke å snakke om høstfavorittene fra lengst inne i skapet? 
Jeg elsker september, kjølige netter og solstråler om dagen. Det er så friskt, så klart og så behagelig. Trærne får sakte men sikkert vakre farger og varmekablene skrus sakte men sikkert høyere. Jeg syntes høsten er god, trygg og vakker. Jeg har listet opp hva jeg elsker å gjøre om høsten:

♥ 1 – Jeg elsker å tenne stearinlys. Jeg syntes det skaper så nydelig lys, god stemning og at det hører hjemme på kjølige kvelder og når mørket har lagt seg. Jeg tenner lys året rundt, for jeg syntes stearinlys er sååå delikat, men på høsten og om vinteren er det alltid tent stearinlys hjemme hos meg…

 

2 – Jeg syntes det er så deilig å lese. Ulempen er at jeg er så dårlig til å sette av tid til å faktisk lese! Det er sjelden jeg har død tid, og når jeg først har det så har jeg en innstilling om at jeg må bruke den tiden til noe konstruktivt. Men! Jeg har nå begynt å lese Evig søndag av Linnea Myhre og den trollbinder meg på en skummel måte. Jeg syntes den er skummel, trist og grusom. Jeg blir faktisk sliten av å lese den, men samtidig så setter den i gang så mange tanker og følelser. 

 

♥ 3 – Jeg elsker å finne frem ullpledd. Det hører definitivt hjemme om høsten! Jeg elsker dette pleddet og har det faktisk liggende i sengen som er ett eneste stort kaos. 

 

♥ 4 – TØFFLER hører hjemme hos meg om høsten! Jeg invisterte i disse herlighetene i fjor, og jeg elsker de. Jeg tuller med venninnene mine om at dette er det dyreste jeg eier, men det er hvert fall noe av det kjæreste…. Disse står på badet året rundt, men brukes aldri så flittig som når høstmørket legger seg. 

 

♥ 5 – Det er deilig å kunne henge opp høstfavorittene på klesstativet igjen. Mørke, behagelige farger, ull og digg tekstil. Jeg skal innrømme at stativet ikke er helt oppdatert enda, men det kommer, det kommer…… 

Hva er dine høstfavoritter?

Marty. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Høstfavoritter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *