10 ting du ikke visste om meg (2)

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei dere, jeg håper dere har en deilig tirsdag! 
Forrige ukes innlegg om “10 ting du ikke visste om meg” slo veldig godt ann, så jeg blar opp ti nye punkter… 

♥ Jeg elsker å sove med vinduet oppe. Jeg sover med vinduet oppe året rundt, og helst på vidt gap. Christian lo av meg første gang jeg spurte om han kunne sette vinduet på vidt gap og sa han heller ville ha det på grått…. 

♥ Jeg har danset freestyle og deltatt i NM! Jeg var vel og merke veldig ung, og for ung til å delta i ordentlig NM. Men! Jeg og min dansepartner Kristin konkurrerte i Dobbel og vant faktisk klassen vår…. Sååååå…. Teoretisk sett serier i NM 😉 

♥ Jeg drikker Solo i stedet for Fanta. Jeg elsker å være på resturanter som tilbyr Solo fremfor Fanta. Det er de færreste…. Men de som gjør det er verdt ett nytt besøk! 

♥ Jeg biter negler. Det er en SIKKELIG dårlig uvane. Jeg hater det, men jeg kjedebiter helt uten å tenke over det, og jeg er veldig bevisst på det og prøver virkelig å skjerpe meg…

♥ Jeg får nesten panikk når mobilen min er under 60 % strøm og hvis jeg ikke har mulighet til å lade. Eller ikke nesten….

♥ Jeg digger stearinlys, og vil helst ha stearinlys over alt. 

♥ Jeg er isoman. Altså, jeg ELSKER is. Jeg vil helst leve på is, og har null problem med å spise en boks med is om dagen. Dessverre er det ikke så veldig sunt og jeg må beherske meg litt. Dessverre…. 

♥ Jeg blir veldig fort stressa. Dette er kanskje ikke en stor suprise, men jeg blir stressa av ingenting. Jeg jobber mye med det, for jeg vet jo at det bare er tull. Christian mener at jeg blir veldig sur når jeg er stressa, men jeg er totalt uenig. 

♥ Jeg har to katter som heter Pondus og Beate. Rart hæ? Jeg gjorde narr av Frida, venninnen min som har en katt som heter Emma her om dagen. Akkurat da hadde jeg glemt hva jeg har kalt mine. Og ja, hvis det lød kjent så er det fra tegneserien. 

♥ Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor jenter går to og to på do. Helt ærlig, hva er poenget?

Les de andre punktene HER
 


 

Spør meg om det er noe du lurer på så svarer jeg i neste innlegg. 

xoxo

Marty.

2 kommentarer

2 thoughts on “10 ting du ikke visste om meg (2)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *