Mine favoritt smykker

Categories Outfit

 

Jeg er i utgangspunktet ingen smykkejente, og er dårlig til å bruke smykker. Jeg har alltid syntes at det er super fint og ofte veldig elegant på andre, men får det liksom ikke helt til selv. Jeg har hatt hull i ørene siden barnehagen og har siden da flydd rundt med store hvite perleøredobber. Jeg syntes det er veldig fint enda, men prøver sakte men sikkert å utvikle litt, haha! Jeg bruker øredobber hver dag, og hater å pynte meg hvis ikke jeg har på øredobber. Det må helst være lite, og elegant. Disse øreringene fra H&M kjøpte jeg nylig og jeg er super fornøyd med de. Jeg bruker de nesten hver eneste dag, og er en liten utvikling fra mine store perleøredobber. Ringene er ironisk nok bare juggel, og sverter av som bare det. Jeg kjøpte alle tre til 20,- til sammen på BikBok for lenge siden! Av en eller annen grunn har jeg blitt avhengig av å ha de på, og føler at jeg mangler noe å “holde” i hvis ikke jeg har de på. 
Korset mitt elsker jeg. Jeg har vært litt dårlig det siste året til å bruke det, spesielt nå som det har vært sommer. Jeg er vanvittig redd for å miste det, og jeg bader for eksempel aldri med det. Det store korset fant jeg for mange år siden i mamma sitt gamle smykkeskrin og ville ha det. Det lille korset fikk jeg av Christian! Det lange smykket, med skriften “Made strong” bruker jeg mye. Jeg føler jeg må ha det på meg når jeg skal prestere. 

Jeg har under fashion week forelsket meg litt i store, litt hengede øredobber i farger og vurderer å kjøpe ett sånt par, men er veldig usikker på om det kommer til å bli brukt…. 

Marty. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mine favoritt smykker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *