Top Model-Middag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Hva slår vel en lørdagskveld med Top Model-jentene? Altså, mer stemning, latter og humor skal du lete lenge etter. Benedicte, Jannie, Charlotte og jeg spiste middag hos Jannie i går. Benedicte og Charlotte hadde med seg en venninne hver, og vi spiste god mat (poeng til deg Jannie), og lo i timesvis. Vi savnet Guro som har flyttet til Bergen og Linda som fløy hjemover i går. Vi har det så morsomt sammen og det er jo nesten ett galehus hver eneste gang vi er sammen. Jeg tror alle har så mye på hjertet og har så vanvittig mange følelser inne i seg som man egentlig ikke får uttrykt noe annet sted enn når vi er sammen, så skravla går i ett. Jeg mener at det beste med Top Model er de nye jentene jeg har fått gleden av å bli kjent med!

I dag har jeg jobbet litt, og er på vei inn til Jordal for å se Norge sin siste OL-kvalifiseringskamp mot Frankrike som de må vinne!! Jeg er så spent, og krysser alt jeg har. Været er jeg helt fantastisk, så jeg håper kanskje vi får fyrt opp grillen i kveld og spist grillmat. Jeg ELSKER grillmat! Og fint vær. Og gode venner. 

Marty. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Top Model-Middag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *