Fredag, septembersol og latter bydde dagen i går deilig opp til. Perfekt fredag! Surre rundt, møte mennesker, nyte og la seg inspirere. Jeg hadde klessalg i studioet til Kings&Queens i går sammen med en bunke av forskjellige og kule jenter, og det var super hyggelig! Mamma inviterte meg ut for å spise etter klessalget, så vi tuslet litt rundt på Grünerløkka og satte oss ned på en restaurant som heter CafeFontes. Jeg har vært der en gang tidligere og det er fantastisk mat der. Sist spiste jeg tapas, men i går gikk det i en saftig burger og det var helt topp! NAM. Solen sto på hele tiden og det var nesten så jeg kastet jakken. Jeg anbefaler faktisk alle som ikke er kjent i Oslo og oppsøkte Grünerløkka neste gang de tar turen til hovedstaden. Det er en unik atmosfære der, kule mennesker, mye kule restauranter og ting å se på! 
Fredagsunderholdningen i går var landskamp på Jordal, og Norge slo Italia 4-1 hurraaaa, ett steg nærmere OL-plass. Bra dag og mange inntrykk. I dag går dagen til litt jobb, en liten hangout med Christian, ettersom han har fått noen timer fri fra samlingen og middag med jentene fra Top Model! 

For hyppigere oppdateringer følg meg gjerne på snapchat: Martinehalvs

Marty. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Dagen i går

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *