Dagboka

Categories Inspirasjon

 

Hei dere ♥

Jeg skrev ett innlegg om hva jeg ønsker å bli flinkere til i september her om dagen. Et av punktene på listen er å bli enda flinkere til å planlegge, og det har jeg bestemt at jeg skal bli MYE flinkere til. Altså, ikke misforstå meg… Jeg har alltid kontroll, og jeg er en sikkelig kontrollfreak. Det verste jeg vet er å ikke ha kontroll over avtaler, hva jeg skal og hva som skjer. Jeg har jo lært at man faktisk ikke alltid kan ha full kontroll, og at det hender ting skjer langt utenfor min kontroll. På en måte er vel det ganske greit, for jeg tror det hadde vært kjedelig hvis det aldri skjedde noe uforutsigbart! Denne boken på bildet er faktisk ganske nyttig, hvis jeg klarer å være flink til å bruke den… Utrolig nok. Jeg merker allerede at det blir lettere å få oversikt hvis jeg er flink til å bruke den… 

Marty. 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Dagboka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *