ShapeUp Convention

Categories Inspirasjon

Hei dere!

I dag er det 17 dager til ShapeUp Convention som holdes på Bislett i Oslo lørdag 17.september, og jeg gleder meg masse. Profiler som Funkygine, Lasse Tufte, Therese Johaug og Pia Seeberg vil være tilstede og ha økter, og det er en stor ære at jeg skal få være med som foredragsholder! For deg som ikke har fått med deg hva ShapeUp Convention er, så arrangeres dette av treningsmagasinet ShapeUp i samarbeid med blant annet hovedsponsorene CASALL og XXL. Dra med deg en venninnegjeng, mammaen din eller bare deg selv på en dag fylt med masse motivasjon, varierte og spennende treningstimer og inspirerende foredrag som tilbyr både kunnskap og inspirasjon. Det blir også servert lunsj fra Starbucks! Jeg er super klar og gleder meg til å presentere mitt foredrag for deg :):) 

Håper vi ses! 

Påmelding kan du gjøre HER

 

– Marty

 

3 kommentarer

3 thoughts on “ShapeUp Convention

  1. Har vurdert det tidligere. Drar om jeg får med meg noen 🙂 Så gøy at du får holde foredrag da! Heldig du er 🙂 Blir sikkert kjempebra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *