September

Categories Inspirasjon

Åååååh, deilige september. Deilige farger, klar luft, stille kvelder og kule plagg. September er første høstmåned, og jeg liker faktisk høsten. Spesielt september. Jeg hater å fryse, og er den typen som fort kan grue meg til vinteren, og jeg misliker slafs og våt snø. Men jeg føler at september er en sånn stille, lun måned som fortsatt holder liv i noen varme solstråler og som fortsatt tilbyr lyse morgninger i helgene, og jeg elsker det.

I september ønsker jeg å bli flinkere til: 

♥ Puste ut: Jeg vil bli flinkere til å ta vare på meg selv og huske at alt ikke trenger å gjøres på en gang. 

♥ Le: Jeg satt å tenkte på hvor ofte jeg ler i løpet av en dag nå, i forhold til hva jeg gjorde når jeg var yngre. Jeg er livredd for at jeg skal slutte å le, og at jeg skal slutte og glede meg over de små ting som kan bringe frem latter. Jeg vil huske å le, uansett hvor mye det regner, hvor tung dagen er og hvor lite glede jeg tror finnes. Jeg vil LE! 

♥ Planlegge: Jeg skal bli enda flinkere til å planlegge. Jeg er ganske flink til det nå, men jeg ønsker å få enda bedre kontroll over dagene mine. Det er så mye enklere når jeg husker å skrive inn avtaler i boken min med en gang, når jeg lager en plan om hva jeg skal de forskjellige dagene og strukturerer enda bedre! 

♥ Ta vare på: I september skal jeg sende melding til en forskjellig person jeg ikke har snakket med på en stund hver uke. Jeg vet ikke hvilke enda, og det er kanskje teit. Men jeg er den typen som ofte føler at jeg ikke har tid til mennesker jeg egentlig setter pris på, og disse vil jeg huske å ta vare på! 

♥ Oppdatere: Jeg har bestemt meg for at jeg virkelig vil gjøre en innsats med bloggen min. Jeg syntes det er ordentlig morro og jeg liker det veldig godt. Derfor skal jeg bli enda flinkere til å oppdatere og jobbe med bloggen min. Samtidig som jeg skal bli flinkere til å legge den fra meg når jeg ikke behøver å være tilstede. 

 

Jeg gleder meg til denne måneden og jeg tror den kan bli veldig spennende… 

– Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “September

  1. Jeg hadde glemt ut at det var september allerede, til jeg kom innpå her, tiden går så fort! Veldig fine mål, likte spesielt det med å le mer og ta kontakt med folk du ikke har snakket med på en stund, og lurer på om jeg skal også sette meg de målene for september. Håper du får en fin dag- og en fin september måned! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *