Favoritter fra MTV Video Music Awards

Categories Outfit

  HAILEY BALDWIN

  ASHLEY GRAHAM

 HEIDI KLUM

  ZARA LARSSON

  AMBER ROSE

  BLUE IVY AND BEYONCÉ  (bildene er hentet herfra)

Her om dagen gjestet stjernene prisutdelingen MTV VMA arrangert på Madison Square Garden i New York. Det er ikke ukjent at det ofte gjøres mye for å skille seg ut, både med ville antrekk og frisyrer, også denne gangen. Men denne gangen sikler jeg også! Helt på ekte. Sjekk så kule disse damene er. Dette er desidert mine favoritter fra kvelden! Sjekk kule Queen B, hun er SÅ kul. Jeg må også skryte litt av Zara Larsson, hun gjør det så vanvittig bra. Det er vanvittig kult at hun får til alt hun gjør, og ser så bra ut. Wow! Ashley Graham er ett av mine forbilder, og hun har kanskje en av de flotteste kroppene jeg vet om – og se hvor stolt hun er av den! 

Forelsket i alt. 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “Favoritter fra MTV Video Music Awards

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *