Big News!

Categories Tanker 💭

Hei dere!

Det skjer mye spennende om dagen. Jeg har nå fått den æren av å få bli Side2-blogger og jeg har skrevet kontrakt med Nettavisen! Det er super gøy og veldig morsomt å få muligheten til å være en del av deres team og skrive “for” de. Det er stor stas. Jeg begynte å blogge rett etter nyttår i forbindelse med at jeg pådro meg en fotballskade i august i fjor som gjorde at hverdagen og livet mitt ble total forandret. I januar kom Sykt Perfekt på TV 2 og jeg følte at jeg hadde mange tanker og mye å komme med i forbindelse med min deltakelse der. Jeg har alltid elsket å skrive, men sjeldent turt å uttrykke meg noe særlig. Når jeg gikk i 5.klasse kunne jeg gjerne sitte igjen etter skolen for å skrive på norskstiler vi skulle levere, og det hendte flere ganger at jeg bikket hundre sider med tanker, fantasier og meninger!
Det å ha muligheten til å uttrykke meg på mitt eget sted, der de som vil lese kan ta del i mine meninger og i hva jeg føler for å dele er vanvittig gøy, og jeg stortrives. Jeg tror det å blogge betyr noe negativt hos mange, og jeg tror mange sitter inne med fordommer de egentlig ikke har noe grunnlag til å ha, men som man har grunnet at enkelte velger å være på den måten de er eller fordi man snakker om bloggere på den måten det ofte gjøres. For det å blogge for meg er givende, det er lærerikt og det er krevende. Men mest av alt så er det gøy, og det er 110 % frivillig. Jeg ønsker at min blogg skal gi, formidle og inspirere, og jeg jobber for dette i hvert innlegg som jeg poster. Jeg tenker ofte at min blogg like godt kan kalles for en bok, eller et blad. Jeg vil at innholdet mitt skal være så varierende at man ikke går lei, kreativ så man husker den, og inspirerende så man kommer igjen! Jeg liker å blogge, jeg digger å skrive og jeg håper jeg har muligheten til å formidle her helt til jeg selv ikke ønsker lenger. Dette er gøy, og jeg gleder meg enormt til fortsettelsen. 

Takk for at du tar deg tid til å lese ♥ 

 

– Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Big News!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *