Intervju med Side2

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

“Top Model-Martine: – Jeg tror folk blir mer kritiske når det er fokus på kropp”

Jeg ble intervjuet av Side2 på premierefesten til Top Model her om dagen. Jeg forteller litt om mine tanker, følelser og meninger rundt årets sesong. Jeg forteller blant annet om at jeg tror folk blir mer kritiske til kropp når det blir fokus på kropp. Les gjerne intervjuet HER

Første episode av Top Model kommer på FEM 21.30 på tirsdag. Jeg er vanvittig spent og jeg tror ting kan bli veldig spennende fremover. Jeg gleder meg til å dele mine tanker og meninger videre, jeg gleder meg også til å svare på spørsmål, tilbakemeldinger og kunne dele min erfaring enda dypere. Stay tuned! 

– Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Intervju med Side2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *