Premierefest – Top Model. Altså?! Hæææææ…..

Jeg føler at jeg svever rundt i en liten uvirkelig boble om dagen, og på tirsdag hadde vi premierefest for årets sesong av Top Model, og jeg er med… Jeg syntes det er så vanvittig rart og det hender jeg bare må dobbeltsjekke. Martine Halvorsen liksom. Det er så rart!
Men heldigvis så vet jeg at jeg ikke er den eneste som er veldig spent, og jeg var så heldig å få ha premierefest, se de to første episodene og le meg ihjel med noen av de kuleste menneskene jeg kjenner!
Vi snakker: FOR noen fine jenter, for noen bra jenter og for noen kule jenter. Jeg får mange spørsmål om hva det beste med Top Model har vært, og det mener jeg fullt og helt er vennskapet til de andre jentene. Vi er seriøst en fargeklatt av forskjellige jenter, og jeg ler, gråter og koser meg med denne gjengen. Vi er ALLE forskjellige, og allikevel så går vi så godt overens. Jeg er evig takknemlig for opplevelsen jeg har delt med de.

Premierefesten var vel en typisk premierefest. Stress, litt alkohol, mingling, intervjuer, latter, dårlig mat (neida, joda), og god stemning – Men det tror jeg det blir uansett når vi jentene er sammen! 

Morro!! Premieredatoen er tirsdag 30.august 21.30 på FEM!

– Marty

7 kommentarer

7 thoughts on “Premierefest

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *