Uken som gikk

Categories Blogg

♥ Ukens craving: Cookie Dough fra Ben & Jerry´s! Trenger jeg egentlig si noe mer? Det er SÅÅÅÅ digg.

♥ Ukens opptur/nedtur: Jeg vet ikke helt, men denne uken har vært en følelses karusell. Den har vært fin, rar, morsom, hyggelig, surrete, forvirrende og alt som hører med. Rart det der.

♥ Ukens tanke: At jeg må stole bedre på magefølelsen min. Det er jo noe med at magefølelsen som regel har rett? Jeg tenker at jeg må slappe av, følge magefølelsen, eller hjertet – eller kanskje begge deler. Det er ikke vits å tenke så nøye gjennom ALT, og det går faktisk å stole litt på egen følelse – og at det er ganske viktig. 

 

♥ Ukens sang: Denne uken har jeg funnet tilbake til en gammel liste på spotify og jeg har fått totalt dilla på «A Drop In The Ocean – Ron Pope» igjen. 

♥ Ukens øyeblikk: At laget til lillesøster gikk helt til Kvartfinalen i Norway Cup til tross for bein hard motstand! Det syntes jeg faktisk var ordentlig gøy, og det var så hyggelig å se hvor glad hun ble for hver kamp de vant. (må ikke glemme og nevne dåpen jeg var i til lille tremening Karoline) 

♥ Ukens serie: KINGDOM! Har du sett den? Jeg har helt dilla. Jeg er egentlig ikke et seriemenneske, fordi jeg aldri tar meg tid til å bli ferdig. Men denne gangen er jeg bitt av basillen. Du finner den på TV 2 sumo, og jeg anbefaler den på det sterkeste. 

♥ Ukens sitat: “Alt gikk på skinner i feil spor” – @selvforvikling 

 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *