ShapeUp Convention

Categories Blogg

HEEEY!

Velkommen til årets kuleste treningsevent!

ShapeUp Convention arrangeres av treningsmagasinet ShapeUp i samarbeid med hovedsponsorene CASALL og XXL og går av stabelen på Bislett Stadion lørdag 17.september 2016. Jeg er så heldig at jeg skal holde foredrag her og anbefaler alle til å dra med seg en venninne, mamma eller seg selv til å oppleve en hel dag fullspekket med varierte og spennende treningstimer, og foredrag der du kan plukke opp mye kunnskap og ny inspirasjon. Jeg gleder meg masse og er veldig spent! Lise Solie som jeg har jobbet litt med tidligere skal ha mobilitetstrening og gir deg innsikt i hvorfor det er viktig med funksjonell trening. 

Dette får du:

? En hel dag med trening og foredrag.

? T-skjorte og drikkeflaske fra Casall.

? Felles pause med mat og drikke.

? Konkurranser og mulighet til å vinne fine premier.

? Stands og shoppingmuligheter.

? Casall-butikk med gode priser og tilbud.

? Goodiebag til alle!

Pris:

? Kr 599 for ShapeUp-abonnenter

? Kr 699 for ikke-abonnenter

Klikk deg inn HER for å melde deg på da vel! 

Håper vi ses 💪🏻

 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “ShapeUp Convention

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *