TRUE

Categories Blogg

Reklame

Hei dere!

I dag har jeg kickstartet dagen min med en treningsøkt før en del timer jobb. Jeg trener på Sats Elixia, og visste du at du finner denne energidrikken rundt på flere av Sats Elixia sentrene? Dette ser sikkert ut som alle andre energidrikker, men denne gir faktisk et nytt perspektiv på hva en energidrikk faktisk burde være.

– Inneholder smaker fra noen av verdens beste superfrukter!
– Inneholder naturlig farge fra grønnsaker og planter
– Inneholder BCAA (3 300 mg) og hele 4 Vitaminer
– Inneholder null sukker og har en lett kullsyre

Jeg personlig digger denne og er stolt av å være ambassadør for en slik vare! Den finnes i forskjellige smaker, men nå i sommer har denne med Citrus vært min klare favoritt. Sjekk ut nettsiden til TRUE HER hvis du ønsker å lese mer om produktene.

 

– Marty

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “TRUE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *